Jumat, 06 Mei 2011

sebuah kisah, sebuah luka...




pantaskah aku..
jika melebarkan harapan atas seraut wajah masa lalu..
meski takpernah aku lihat jejak mu dimasa lampau..
namun, aku masih mampu mendengar suara mu yg memuja ku penuh kesunyian..
aku melukai mu..!

boleh kah aku bertanya..
tentang bayang mu yg selalu bersembunyi di langkah ku..
tentang gerak mu yang tak pasti mengikuti ku..
dan tentang sebuah cinta yang tak pernah ku sentuh...
aku menangis..!

masih mampukah aku menghindar...
ketika harum cinta mu mulai aku nikmati kini..
ketika rasa ku mulai mengecap indah nya kisah tentang mu..
dan ketika segala ku hanya ingin kan diri mu..
aku terluka..!

saat putaran waktu tak mungkin aku genggam untuk bersama dengan mu...
saat kepakkan sayap ku tak mampu terbang menuju mu..
hanya sebuah kata yang aku simpan untuk mu..
" lepaskanlah, jika ini adalah takdir untuk kita.."


dedicated to mommy salma...

...dan kuserahkan kembali "rasa" ini kepadaMu ya Rabbku... Sang Maha Cinta... Sang Pemilik Segala Rasa...


Di dalam hati ada api kesedihan yg tak dapat dipadamkan kecuali ridha akan keputusan & perintah Allah & tetap bersabar sampai berjumpa denganNya.-Ibnul Qoyyim ♡  

Goodbye has always been the hardest to say & the hardest thing to do in life. Keep Ikhlas in Heart... *heartbook*





by Zie Vhe on Friday, May 6, 2011 at 10:11pm

Tidak ada komentar:

Posting Komentar